tevredenheid

Goeie kwaliteit snelle levering en betrouwbaar

Vaak heel goed

Uit respect begrijp ik dat wanneer het druk is, dat de service verdeeld moet worden, hoewel ik met mijn autisme, dat met veel vragen soms lastig vind. Maar de service is ontzettend snel en gedetailleerd...artikelen worden snel en goed verzorgd geleverd... En er wordt strak gecommuniceerd...

Heel correcte service

Heel correcte service

zeer goede service

persoonlijk contact, behulpzaam, betrouwbaar

Uitstekende service, expertise, and klantvriendelijkheid

.........

Geweldige service en verstand van zaken!

De medewerkers van Ganymedes zijn zeer klantgericht, lopen die extra meters voor de klant en hebben verstand van zaken.

Service en snelle verzending

Goede service Snelle verzending

Een zeer uitgebreide en informatieve website en in de winkel nemen ze alle tijd om je te adviseren

Top winkel!!

Goede website, veel op voorraad, snelle levering.

Fast response and very helpful

I had a very pleasant experience shopping at Ganymedes. The processing is very quick and the staff is very helpful.

snelle service

Prima webshop, snelle verzending

Barlow lens besteld. Veel keuze. Website geeft veel aanvullende informatie bij ieder object.

Goede klantenservice

Voor het kiezen van de juiste planetencamera, Heb ik informatie ingewonnen bij de betreffende persoon. Deze heeft mij heel goed geholpen.

Fijne winkel

Heb mijn eerste sterrenkijker gekocht. Bij aankomst in de winkel ben ik goed geïnformeerd en werd me gevraagd waar ik de kijker nu voor wilde gebruiken en eventueel in de toekomst. Ben perfect voorgelicht en ben na een uurtje in mijn auto gestapt met een Celestron Nextar 8se. Heb deze nu een paar keer gebruikt en ben er super blij mee.

Bin mit der Lieferung zufrieden

Sehr schnelle Lieferung, hoffe, daß die Kamera auch gute Dienste leisten wird! Opiela

Goede service en deskundig personeel

Betrokken, deskundig en betrouwbaar door de jaren heen.

Super Setup

Ich habe jetzt ein super Setup,mit dem ich den dunklen weiten des Weltalls näher komme.Dankeschön an das gesamte Team von Ganymedes. Mfg Denny

Fijne winkel

Ben er Dinsdag weer geweest en weer zeer tevreden en goed geholpen. Veel op voorraad. Lekker bakje koffie. Kortom een aanrader.

Er is nog tijd voor vragen ed van de klant.

Op vaak rustige momenten kun je jouw problemen of vragen te berde brengen en krijg je uitgebreid antwoord of hulp..

Prima winkel voor je astro gear!

Uitstekende winkel met een ruim aanbod.

Vlot

Snel en goede kwaliteit

Goede service voor een prima prijs

Ganymedes is prima. Als iets op voorraad is dan wordt het normaal gesproken snel en goed geleverd. De prijzen zijn vergelijkbaar of beter dan bij anderen. Het enige irritante is dat de website echt super traag is.

Amazing store

I love Ganymedes, great variety of products, I think they have the best prices in NL and the staff is always very helpful. Definitely recommend it and will be shopping more with them when I need astrophotography equipment

Alles super gegaan

Bestelling snel geleverd en zeer goede communicatie omtrent de bestelling/levering

Ganymedes is geweldig

Tja 5 sterren zijn ze niet waard het moeten er minstens 10 zijn!!! Ganymedes is geen gewone webshop/winkel maar een beleving, nog nooit een bedrijf meegemaakt wat zo ontzettend klantvriendelijk is. Als voorbeeld: ik had 2 bestellingen achter elkaar gedaan in 2 dagen, niet handig dat is 2 x verzendkosten. Nee denkt Ganymedes, we zijn nog net op tijd om er 1 pakje van te maken en ze storten gewoon 1 x verzendkosten terug! Ze denken mee, zijn zeer deskundig, ontzettend geduldig, als een beginner zoals ik de meest domme dingen vraag en doe. Dan helpen ze je aan alle kanten om het weer op te lossen, men heeft een enorme passie voor astronomie en die ze proberen over te brengen. Arenda, waar ik altijd contact mee heb is goud waard, een fantastische medewerker die me al ontzettend veel heeft uitgelegd. Een bezoekje aan de winkel is een klein feestje, ach zo kan ik wel doorgaan. Prijstechnisch zijn ze perfect, zoek niet verder als je zou twijfelen, Ganymedes is het echt helemaal. (nee ik heb geen belangen en wordt hier ook niet voor betaald)

middeldorpstraat 1

1182HX Amstelveen